سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای طراحی هویت برند

هر برند دارای عناصر بصری خاصی است که با هم هویت برند را ایجاد می کند که آن را از سایر برندها متمایز می کند. این هویت برای قادر ساختن مصرف کنندگان به شناسایی برند، شناسایی و تمایز آن از سایر برندها بسیار مهم است.

اگرچه لوگوی برند بخش عمده ای از هویت برند است، اما لوگوی برند به تنهایی هویت برند را تعریف نمی کند. این شامل موارد بسیار بیشتری است - هدفی را که برندسازی را هدایت می کند و تصویری متمایز در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند تا جذابیت عاطفی و همچنین وفاداری آن را افزایش دهد. این نشان دهنده قولی است که برند برای مشتریان خود قائل است و به آنها اعتماد به برند را نشان می دهد.
برای آگاهی بیشتر درباره هویت برند روی این لینک کلیک کنید.
 
تصویر برند به تغییر رفتار مصرف کننده کمک می کند و یک تصویر مثبت از برند برای تلاش های فروش و بازاریابی هر شرکت ضروری است. این وسیله ای است برای به دست آوردن مزیت نسبت به سایر مارک های رقابتی که محصولات مشابه را می فروشند.
 
این یک واقعیت شناخته شده است که مردم ترجیح می دهند محصولات جدید را از برندهایی خریداری کنند که به آنها اعتماد دارند. 59 درصد از مردم ترجیح می دهند از محصولات جدید برندهای قابل اعتماد استفاده کنند و 81 درصد از مصرف کنندگان از برندهایی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند. هویت برند تا حد زیادی به توسعه این پیوند اعتماد می‌پردازد.
با این حال، ساختن تصویر برند کار دشواری است. فرد باید برند و محصولات را درک کند تا هویت برندی ایجاد کند که مکمل برند و محصول آن باشد و در عین حال با مصرف کنندگان طنین انداز شود به گونه ای که اعتماد را برانگیزد و اعتماد ایجاد کند.
 
این پست یک راهنمای جامع برای ساختن هویت برند است. در اینجا، همه چیزهایی را که باید در مورد هویت برند بدانید و چگونگی ایجاد هویت برند که آن را برای مصرف کنندگان محبوب کند، مورد بحث قرار خواهیم داد. این پست موضوعات زیر را پوشش خواهد داد:
 
    هویت برند چیست؟
    چرا هویت برند برای سازمان ها مهم است؟
    استراتژی برند و هویت برند
    عواملی که در هنگام ساختن هویت برند باید در نظر گرفته شوند
    عناصر هویت برند
    ایجاد هویت برند: فرآیند
 
ما با درک مفهوم هویت برند و چیستی آن شروع خواهیم کرد. بدون درک مفهوم، درک این فرآیند و چگونگی تأثیر آن بر برندها و سازمان شما دشوار خواهد بود.
هویت برند چیست؟
 
هویت برند هر چیزی است که فرد با برند مرتبط می‌کند، که شامل عناصر حسی و همچنین واکنش‌های احساسی است.
 
بنابراین، رنگ، موسیقی، لوگو، شعار همگی به ایجاد هویت برند در پیوند با تمام کارهایی که سازمان انجام می دهد - ماموریت، ارزش ها، وعده و غیره ادامه می دهند.
 
این شامل تمام ویژگی هایی است که مصرف کننده ممکن است با آنها شناسایی و به آنها پاسخ دهد. بنابراین، می‌توانیم یک برند را شخصیت کنیم و بگوییم که هویت برند، شخصیتی است که یک برند طرح‌ریزی می‌کند.
 
هویت برند ارتباط نزدیکی با سازمان شما، محصولات و خدمات آن دارد. این شامل همه چیزهایی است که سازمان یا برند شما می‌خواهد به مخاطبان خود منتقل کند، ارزشی که آن را تأیید می‌کند و تجربه‌ای که می‌خواهید مشتریان هنگام استفاده از محصولات یا خدمات شما داشته باشند.
ارتقای هویت برند اینتل عناصر هویت برند منحصر به فرد خود را به ما نشان می دهد
 
ارزش‌هایی که یک برند می‌خواهد از آن‌ها حمایت یا تایید کند، از طریق برندسازی و استراتژی‌های بازاریابی آن منتقل می‌شوند.
 
هدف این استراتژی ها ایجاد ارتباط عاطفی و همچنین عملکردی با برند است. هدف این تداعی ها نه آنقدر برانگیختن تمایل به خرید، بلکه ایجاد آشنایی و ویژگی های متمایز است که به تمایز برند از سایرین کمک می کند.
 
    به طور خلاصه: هویت برند تصویری است که می خواهید به مصرف کنندگان خود منتقل کنید و قولی برای نوع خاصی از تجربه به آنها.
 
اکنون که می دانیم هویت برند چیست، سوال منطقی بعدی این است که چرا برای هر سازمانی مهم است.
چرا هویت برند برای سازمان ها مهم است؟
 
این یک واقعیت شناخته شده است که یک برند قوی و قابل تشخیص، بخش اساسی هر کسب و کار موفقی است. داشتن هویت برند بخشی از آن تمرین است که به برند کمک می کند تا با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کند.
 
به انتقال شخصیت سازمان به مصرف کنندگان کمک می کند. این به ارائه پیامی ثابت و همچنین در تمایز برند از رقبا کمک می کند. این باعث ایجاد آگاهی و ترویج وفاداری به برند می شود، که هدف نهایی هر فعالیت برندسازی است.
 
اجازه دهید نگاهی جامع به مزایای یک سازمان از هویت برند خود داشته باشیم.
ماموریت برند و ارزش برند را به نمایش می گذارد
هویت برند نقش مهمی در ارتقای ماموریت و ارزش برند دارد. این بیانیه بصری پیامی است که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید. این به ایجاد تصویری کمک می کند که کسب و کار ایجاد شده است و از این رو، قابل اعتماد و قابل اعتماد است.
 
این تصور ممکن است به افزایش ارزش برند شما کمک کند تا مصرف کنندگان شما آماده باشند برای محصول شما هزینه بیشتری بپردازند.
 
یک مثال خوب از اینکه هویت برند چگونه ادراک و ارزش را تغییر می دهد، اپل است. مردم منتظر عرضه آیفون یا آی پد بعدی هستند و حاضرند برای محصولات آن بسیار بیشتر از رقبا بپردازند.
هویت قوی برند این پیش بینی و ارزش درک شده را بیش از ارزش ذاتی محصول واقعی ایجاد می کند.
برند و محصولات آن را به طور منحصر به فردی در میان رقبا قرار می دهد
 
یکی از مهمترین دلایل سرمایه گذاری در هویت برند ایجاد تمایز بین محصولات خود و محصولات رقبا است. هویت برند قوی به متمایز شدن محصولات شما از بقیه رقبا کمک می کند.
 
این یک ارزش درک شده از محصولات مرتبط با نام تجاری ایجاد می کند و مصرف کنندگان را به خرید یا ارتباط با آن تشویق می کند.