سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فونت برای لوگو (قسمت دوم)

در مقاله قبل درباره انواع فونت لوگو با شما سخن گفتیم. امروز نیز در این مقاله درباره اینکه چگونه فونت های لوگو را ترکیب کنیم؟ با شما سخن می گوییم.
 
از چند قلم باید در لوگو استفاده کنید؟
در حالت ایده‌آل، سعی کنید به یکی بچسبید، اما اگر مجبور شدید از دو فونت مختلف لوگو در طراحی لوگو خود استفاده نکنید. فونت های بیشتر از آن و طراحی لوگوی شما بیش از حد نامرتب و غیرحرفه ای به نظر می رسد. آنچه در لوگوی خود وارد می‌کنید تعداد فونت‌هایی را که می‌توانید استفاده کنید نیز تعیین می‌کند. به عنوان مثال، یک فونت را برای نام برند اصلی خود و فونت دیگری را برای شعار یا شعار یا توضیحات برند خود انتخاب کنید.
جهت آگاهی از هزینه طراحی لوگو با ارمکده تماس بگیرید.
 
چگونه فونت های لوگو را ترکیب کنیم؟
هنگام ترکیب فونت های مختلف لوگو در یک طراحی لوگو، می خواهید مطمئن شوید که فونت ها به خوبی با یکدیگر کار می کنند.
 
یک فونت اصلی را برای نام برند خود انتخاب کنید که سبک برند شما را به بهترین شکل نشان دهد. باید چشم نواز، خواندنی و جذاب باشد. هر فونت اضافی باید ظریف تر باشد. موارد زیر را در نظر بگیرید:
 
یک فونت بیانیه را با یک فونت sans-serif ضعیف تر ترکیب کنید.
نسخه های مختلف یک فونت را با هم ترکیب کنید: فونت مورد نظر خود را با حروف کج، پررنگ یا تمام حروف ترکیب کنید.
از ترکیب فونت‌های بیانیه‌های مختلف، مانند سریف‌ها با سری‌های اسلب یا فونت اسکریپت با فونت‌های اسکریپتی دیگر خودداری کنید.
 
نکاتی در مورد انتخاب فونت های لوگوی عالی
یکی از سوالاتی که باید هنگام طراحی لوگو از خود بپرسید این است که چگونه فونتی را انتخاب کنید که برند شما را برجسته کند.
 
فونت لوگوی شما بیش از نام شرکت شما ارتباط برقرار می کند. فونت مناسب حس سبک، شخصیت برند شما را بیان می‌کند و این حس کمی را به ارتباطات شما می‌افزاید. دانستن نحوه انتخاب فونت برای طراحی لوگو ضروری است زیرا می تواند به طور مستقیم بر افکار و احساسات مشتریان شما تأثیر بگذارد.
 
به عنوان مثال، یک قلم سریف تمیز و ساده می تواند یک انتخاب کلاسیک مرتبط با سنت و بی زمانی باشد. با این حال، یک فونت sans-serif پررنگ می‌تواند احساس قدرت، قدرت و اعتماد به نفس را نشان دهد. قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب فونت، کمی تحقیق کنید که چگونه می توانند بر برند شما تأثیر بگذارند و سپس یکی را انتخاب کنید.
 
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب فونت برای لوگوی برند خود به خاطر داشته باشید.
1. به خوانایی فکر کنید
خوانایی باید یکی از اولویت های اصلی شما در طراحی لوگو باشد. عناصر مختلف یک لوگوی برند عالی ایجاد می کنند، و خوانایی فونت یکی از آنهاست زیرا هویت و شخصیت برند شما را به اشتراک می گذارد. شما می خواهید فونتی را انتخاب کنید که تعادل کاملی بین متن قابل خواندن و چیزی به یاد ماندنی که مختص برند شما است ایجاد کند. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:
 
مراقب ترکیب رنگ ها باشید. یک فونت با رنگ روشن روی پس‌زمینه‌ای با رنگ روشن خوانا نخواهد بود. رنگ های متضاد را انتخاب کنید.
در حالی که آنها جذاب به نظر می رسند، فونت های لوگوی با اسکریپت سنگین اغلب به سختی خوانده می شوند. آنها نیاز به فضای تنفسی زیادی دارند، بنابراین فاصله بین حروف و ارتفاع خط را افزایش دهید.
اگر فونت اسکریپت شده را انتخاب می کنید، از تمام حروف سرپوش دار خودداری کنید.
با تراز، فاصله، رنگ و اندازه بازی کنید تا ببینید چه فونت هایی با لوگوی شما مناسب تر است.
2. ویژگی های شخصیتی فونت های مختلف را درک کنید
اگر تخصص تایپوگرافی ندارید، ممکن است با تمام دسته بندی های مختلف فونت آشنا نباشید. دانستن اینکه نوع خاصی از فونت با چه ارتباطی ارتباط برقرار می کند، می تواند هنگام فکر کردن به نحوه انتخاب یک فونت خوب باشد. این اطمینان حاصل می کند که فونتی که انتخاب می کنید به خوبی با شخصیت برند شما مطابقت دارد.
 
در اینجا سه ??دستهفونتاصلیوجوددارد:
 
من. سریف
 
ii بدون دندانه
 
III. اسکریپت
 
فونت های سریف
فونت های سریف کلاسیک، سنتی و قابل اعتماد هستند. آنها یکی از قدیمی ترین سبک های فونت هستند که در قرن پانزدهم ایجاد شده است. آنها به خاطر پاهایی (به نام سریف) که در بالا و پایین هر حرف دیده می شوند نامگذاری شده اند.
 
 
منبع
برندهایی که می خواهند سنت و احترام را منتقل کنند، مانند مجله Time، Tiffany & Co، Vogue، اغلب فونت های سریف را ترجیح می دهند.
 
فونت های سریف محبوبی که می توانید کاوش کنید:
 
تایمز نیو رومن
ای بی گاراموند
باسکرویل
Merriweather
فونت های سریف
فونت‌های Sans serif تمیز، مدرن هستند و به شما کمک می‌کنند تا آن ظاهر و احساس حداقلی را داشته باشید. این فونت ها در قرن نوزدهم وارد شدند. بنابراین، آنها به عنوان شیک تر از سریف درک می شوند.
 
آن‌ها ساده هستند و حس تمیزی را به شما می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا ظاهر طراحی حداقلی داشته باشید. برخی از شرکت های برتر فناوری از فونت های سریف برای طراحی لوگوی خود استفاده می کنند.
فونت های محبوب sans serif که می توانید کاوش کنید:
 
هلوتیکا
آریال
Sans را باز کنید
ربات
پروکسیما نوا
فونت های اسکریپت
فونت های اسکریپت زیبا و منحصر به فرد هستند و برای تقلید از دست خط شکسته طراحی شده اند. حروف نویسه در اینجا یک حرف را به حرف بعدی متصل می کند.
 
مانند دست خط انسان، هر فونت اسکریپت منحصر به فرد به نظر می رسد و متمایز به نظر می رسد. این فونت ها تمایل به پیروی از روندهای طراحی دارند که آنها را به یک انتخاب خطرناک تبدیل می کند. روندها دائمی نیستند، و شما نمی خواهید طراحی شما چند سال بعد از مد افتاده باشد.
 
با وجود آن، برندهایی مانند فورد، جانسون و جانسون، کادیلاک و اینستاگرام از فونت های اسکریپت با سلیقه در طراحی لوگوی خود استفاده می کنند.