سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای طراحی لوگو و برندینگ در سال 2022 (قسمت سوم)

در قسمت قبل درباره روند و ترندهای جدید طراحی لوگو و آرم در سال 2022 صحبت کردیم. در ادامه باقی ترندهای سال 2022 را با هم مرور خواهیم کرد.

 
توانایی‌ها، جهت‌گیری‌ها و ملیت‌های مختلف در عکس‌ها، تصاویر، و نمادها در قالب‌بندی الکترونیکی و رسانه‌های چاپی به تصویر کشیده شده‌اند. طراحی لوگو در سال 2022 از نظر اجتماعی مسئولیت پذیر خواهد بود زیرا مشتریان و برندها از مسائل اجتماعی آگاهی بیشتری دارند.
 
اصالت در روند خواهد بود و نه تنها طراحی و ساخت لوگو و طراحی گرافیک تجاری را به طور کلی تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه پیش بینی می شود حتی هنرهای بصری و عکاسی معاصر نیز در این امر دخیل باشند. غیرطبیعی بودن عکس های صحنه سازی شده با لبخندهای ساختگی از بین می رود و تمرکز بر روی افراد عادی خواهد بود و باعث تشویق و گسترش امکانات خلاقیت می شود. 
جهت‌های توسعه طراحی گرافیک در طراحی جنس و لوگو بر روی میل به تفریح ??متمرکزاست. مصرفکنندگانازبیماریهمه گیر خسته شده اند و می خواهند زندگی روزمره و معمولی داشته باشند. طراحان و برندها با در نظر گرفتن کوچکترین نوسان در نیازهای کاربران، این موضوع را پذیرفته اند.
جلوه های بصری به گونه ای استفاده می شود که به انعکاس موقعیت در جامعه کمک می کند تا لوگوها جذاب تر و جذاب تر شوند.
برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
سوررئالیسم و ??توهماتنوری 
توهمات نوری به ایجاد احساس فضا و عمق رنگ کمک می کند. در حین پیمایش، به نظر می‌رسد که عناصر گسسته نزدیک‌تر از سایر اشیاء بصری هستند.
 
در سال 2022 ترکیب اثر اختلاف منظر و توهمات نوری رایج خواهد بود. در نگاه اول به نظر می رسد که این اثر معنایی ندارد، اما بعداً تصویری منسجم و معنادار نمایان می شود. (اگر این اتفاق بیفتد، ایده توسعه دهنده درک شده است). 
تایپوگرافی در حال حاضر محبوب است، اما در سال 2022 قرار است محبوبیت بیشتری پیدا کند. توضیح این است که کاربران از لوگوهایی با فونت های با کیفیت بالا استقبال می کنند. در صورت در نظر گرفتن جامعیت در طراحی لوگو، برندها تایپوگرافی را انتخاب می کنند زیرا خنثی است.
 
برای لوگویی که تنها با تایپوگرافی طراحی شده است، مرزهای تصویر، دقیقاً چگونه یک لوگو باید به نظر برسد، محو می شود. مصرف کنندگان تمایل دارند به این موضوع علاقه مند شوند و مایلند در مورد برند مورد نظر بیشتر بدانند زیرا تصویر فقط با استفاده از حروف ایجاد می شود.
چگونه یک لوگو توسعه دهیم؟
با دانستن روندهای محبوب برای سال 2022، می توانید سعی کنید یک لوگوی مرتبط ایجاد کنید. ابتدا باید سبک آن را مشخص کنید. از یک ویرایشگر گرافیکی استفاده کنید و به تنهایی یک لوگو برای یک برند بکشید تا یک پروژه با کیفیت بالا به دست آورید. اگر چنین استعداد و استعدادی ندارید، بهتر است از یک طراح کمک بخواهید. این امر برای بسیاری از مردم که با سادگی خود آنها را جذب می کنند مرتبط خواهد بود.
 
به هر حال، یک گزینه سوم وجود دارد - یک تولید کننده آرم آنلاین. خدمات آنلاین تخصصی که به توسعه لوگو کمک می کند، امروزه شناخته شده است. برخی از آنها نیاز به سرمایه گذاری دارند، اما نسخه های رایگان نیز وجود دارد.
 
یک چیز دیگر: هنگام ایجاد یک لوگو، طراحان همیشه از روندها پیروی نمی کنند. این واقعاً یک نیاز اختیاری است. با این حال، هنوز هم باید آنها را در نظر گرفت تا لوگو مرتبط و مدرن شود.
گاهی اوقات بهتر است به مفهوم انتخاب شده قبلی برای لوگو پایبند باشید تا اینکه آن را به طور کامل تغییر دهید. اگر یک لوگوی دائمی دارید که ایده‌های برند را کاملاً منتقل می‌کند و تداعی‌ها را برمی‌انگیزد، طراحی مجدد آن همیشه یک راه‌حل منطقی نیست. این اتفاق می افتد که مشتریان جدید و عادی پس از به روز رسانی در مورد اینکه با چه سازمانی سروکار دارند سردرگم می شوند. مشتریانی وجود دارند که حتی اگر لوگوی برند آنها را کنار زد، همکاری با آن را متوقف می کنند. به همین دلیل، باید مسئولانه آن را توسعه و طراحی مجدد کنید. برای این منظور بهتر است با افراد حرفه ای کار کنید که تمام ریسک ها و روندهای جدید را در نظر گرفته و محصولی باکیفیت و مفید بسازند.
 
به عنوان مثال، GoDaddy - یک ثبت کننده دامنه اینترنتی - می تواند طراحی مجدد موفقی داشته باشد. بسیاری از مردم این شرکت را با کمپین های تبلیغاتی کاملا تحریک آمیز می شناسند. هویت شرکتی این برند کاملاً متفاوت شده است - متوسط ??ولاکونیک. یکنسخهمتحرکنیزظاهرشدهاست.
هر دو نسخه مطابق با روند اصلی طراحی برای سال آینده هستند. برای این کار باید به متخصصان قدردانی کنیم.
 
انتظارات آینده
در سال 2022، لوگوها رنگارنگ، اما مینیمالیستی خواهند بود و از اشکال ساده و خطوط نازک ایجاد می شوند. آنها بدون انیمیشن، گرادیان های سه بعدی و راه حل های جسورانه نخواهند بود.
کاملاً محتمل است که طراحی لوگوی دهه 80 با تعداد زیادی نئون و پیکسل همچنان مرتبط باقی بماند.
امروزه تقاضای قابل توجهی برای زیبایی شناسی دهه 1980 وجود دارد و میراث آنها همچنان ادامه دارد.
 
لوگوهای این فرمت از نظر روشنایی و ظرافت قابل توجه هستند. بیشتر آنها به بازی های ویدیویی اختصاص داده شده اند که پس از آن به یک تحول انقلابی برای نسل تبدیل شد.
 
لوگوهای کارتونی دهه 30، که در تصاویر هنری یا با دست طراحی شده اند نیز به نفع خود هستند. این یک سبک ساده و جذاب است. لوگوهای گویا با مخاطبان بالقوه مشتریان ارتباط موثرتری برقرار می کنند و در سطحی عمیق و احساسی با آنها ارتباط برقرار می کنند.
و البته کلاسیک - لوگوهای سیاه و سفید. آنها همیشه مد روز خواهند بود و هرگز دست از کار نمی کشند. طراحان یاد گرفتند که چگونه آنها را ایجاد کنند تا علایق برند را به خوبی منتقل کنند. این یک نسخه سیاه و سفید فقط در نگاه اول است، اما می تواند از هر تصویر رنگی پیشی بگیرد.
 
لوگوها مدت کوتاهی از وجود ندارند. آنها می توانند برای چندین دهه استفاده شوند و نیازی به تغییر ندارند. با این وجود، دیر یا زود زمانی فرا می رسد که یک شرکت باید لوگوی خود را دوباره طراحی کند. روندها تغییر می کنند و کارایی خود را از دست می دهند که از هندسه شروع می شود و با راه حل های رنگی ختم می شود. توصیه می شود خود را در مورد تغییرات به روز نگه دارید زیرا موفقیت، سود و آگاهی سازمان به توسعه لوگوی مناسب بستگی دارد. راه حل های طراحی خود را با تکیه بر اطلاعات این مقاله، تعیین وظایف جدید و بهره برداری از فرصت هایی که سال 2022 به شما می دهد، تجزیه و تحلیل کنید!

 

منبع: https://merehead.com/blog/10-logo-design-trends-2022/