سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای طراحی لوگو و برندینگ در سال 2022

زمان ما کاملاً قابل توجه است: همه چیز در حال تغییر است و با سرعتی خیره کننده به جلو می رود. این بیشتر در روندهای بازاریابی دیجیتال 2021 مشهود است، زیرا روندهای جدید طراحی لوگوی 2022 بر روی موارد قبلی قرار گرفته است.

شما باید به تعدادی از چیزها توجه کنید تا برند شما با رقابت بازار روبرو شود. در میان چیزهای دیگر، باید لوگوی خود را با تمام الزامات سال 2022 هماهنگ کنید.

برای مشاهده هزینه طراحی لوگو و یا سفارش ریدیزاین لوگو اینجا کلیک کنید.

 

لوگو چیست؟ 

بر اساس عمل، باید به این نتیجه رسید که حتی امروزه نیز رهبران شرکتی وجود دارند که تصمیم می‌گیرند طراحی لوگو را توسط یک متخصص سفارش دهند بدون اینکه بدانند این اصطلاح واقعاً به چه معناست. در این مورد نظرات مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، همیشه کسانی هستند که قاطعانه بیان می کنند که یک لوگو یک تصویر زیبا است. همانطور که بسیاری از مردم خواهند گفت که این همان علامت تجاری است.
شایان ذکر است که اصطلاح "لوگو" چه چیزی را مشخص می کند تا خوانندگان حدس های نادرست یا سوالات بی پاسخ در مورد این موضوع نداشته باشند.
 
تصویر گرافیکی فردی (علامت)؛
فونت نویسی یک برند؛
ترکیبی از تصویر و کتیبه
وظیفه اصلی آن انتقال ایده های اصلی فعالیت سازمان خود به مخاطبان هدف است. هنگامی که این لحظه را روشن کردیم، می توانیم به روند اصلی طراحی لوگو برای سال 2022 برویم.
 
10 نکته مهم در طراحی لوگو در سال 2022
برای شروع، لازم است اشاره کنیم که روندهای امیدوارکننده برندسازی در سال 2022 روندهای قدیمی و جدید را با هم ترکیب می کنند. بازگشت به دوران قبل وجود دارد. به عنوان مثال، تصاویر نئونی روشن با فونت های سیاه و سفید جوهر. انیمیشن های پیچیده و شیب های سه بعدی مرتبط باقی می مانند. روند طراحی لوگو بر اساس همان جنبه هایی است که متخصصان در چند سال اخیر یاد گرفته اند. با این حال، تحولات تازه نیز وجود خواهد داشت. شروع کنیم!
انیمیشن پیچیده با جزئیات فلورید 
لوگوهای متحرک همچنان مد روز هستند. متخصصان مدرن یاد گرفتند که آنها را بسیار جالب و در عین حال برای برندها مفید کنند. ترکیبی از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، زمانی که یک لوگو دارای چندین قسمت متحرک باشد، مرتبط است. طراحان نباید از بازی با جزئیات هراس داشته باشند، تصاویری با سطوح مختلف پیچیدگی ایجاد کنند. این تکنیک ها نه تنها به جلب توجه مخاطبان بالقوه یک برند، بلکه به بیان یک داستان خاص کمک می کند.
استفاده از دوبعدی و سه بعدی به حفظ توجه بیننده بسیار بیشتر از آنچه برای یک انیمیشن ساده در لوگوها در دسترس است کمک می کند. این یک روند عالی است زیرا هر بار که انیمیشن را تماشا می کنید، می توانید چیز جدیدی در آن پیدا کنید. طراحان دوست دارند با چنین جزئیات متحرک کار کنند، زیرا این یک کار جالب و تا حدودی سرگرم کننده است. شما می توانید از یک عکس متحرک ساده به یک نسخه پیچیده تر آن انتقال دهید.
 
دلیلی وجود دارد که باور کنیم این روند لوگوی 2022 برای چند سال با ما خواهد ماند. اگر وظیفه ساخت یک شرکت طراحی لوگو برای صفحه نمایش است نه برای چاپ، یک طراح شانس بیشتری برای توسعه یک داستان و استفاده حداکثری از فرصت خلاقیت و اثبات تخصص خود به رقبا دارد. به دنبال آن برو!
شیب های سه بعدی 
یک گرادیان سه بعدی در حال افزایش است. این یک راه حل عالی برای جامعه ما است که در آن حتی یک نفر نمی تواند زندگی خود را بدون تلفن هوشمند تصور کند.
 
طراحان شیب را دوست دارند. آنها می توانند به منحصر به فرد و پویا بودن هر گروه رنگی کمک کنند. جلوه های سه بعدی در آرم ها، به ویژه، مخروطی ها، برای طرح مرکزی مناسب هستند. آنها کنتراست بین رنگ ها را برجسته می کنند. متخصصان طراحی لوگو خاطرنشان می کنند که شیب های مخروطی همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این به دلیل امکان تبدیل پروژه های ساده به پروژه های پیچیده است.
 
لوگوهای شیب سه بعدی روی صفحه نمایش خوب به نظر می رسند. آنها به یک طراح فرصت های زیادی می دهند - بازی با رنگ ها، ایجاد راه حل های فوق العاده با ظاهری مدرن و ساده. به مبتدیان توصیه می شود به مواردی مانند عمق، سایه ها و جلوه های سه بعدی تسلط داشته باشند تا لوگوهای مرتبط و مفیدی برای مشتریان خود ایجاد کنند.
 
لازم به یادآوری است که سایه های به سختی قابل درک در سال 2021 بسیار محبوب است. طراحان ترجیح می دهند آن را در یک رنگ ایجاد کنند.
آن را ساده نگه دارید
ساده سازی فقط یک روند طراحی لوگو برای سال 2022 نیست - همچنین یک راه حل عالی برای اجرای بسیاری از سبک ها است. فرمول موفقیت در سادگی بر سه پایه استوار است: عملی بودن، راحتی و زیبایی شناسی.
 
اگر از یک ترتیب منطقی پیروی کنید، ناوبری طراحی ساده و متوالی خواهد بود. یک طراح باید بتواند اطلاعات حیاتی را به درستی برجسته کند.
 
یکی دیگر از مزایای این روند، امکان استراحت چشم بیننده است. اطلاعات بیش از حد و جزئیات غیر ضروری امروز ما را احاطه کرده است و سادگی به کاهش این شرایط و فروکش کردن آنها کمک می کند.
 
در مورد آن، یک برند محبوب پوشاک در بازار انبوه «زارا» از سال 1975 این روند را دنبال کرده است. در سال 2019، این شرکت لوگوی خود را تغییر داد و به این نگاه کنید - راه حل آن حتی امروز هم مرتبط بود. 
جالب است که طراحی به روز لوگوی زارا بحث های شدیدی را ایجاد کرد. گفته می شد که این حس ناهماهنگی و هرج و مرج را به وجود می آورد. این نظر مبتنی بر همپوشانی حروف در تصویر بود. در واقع، بازی نامه در زیر توضیح داده خواهد شد.
 
وقتی برندهای دیگر لوگوهای خود را استاندارد می کنند و آنها را کپی کربنی از یکدیگر می کنند، زارا مانند اعتراضی به خاکستری و یکنواختی به نظر می رسد. این نیز نتیجه ای است که توجه مخاطبان بالقوه را به برند جلب کرده است. بنابراین هدف محقق می شود.
نامه بازی
همپوشانی حروف، «تخریب» قطعات آنها، ناقص بودن، خالی بودن خطوط، و قسمت های سفید شده - همه اینها توجه بیننده را به لوگو جلب می کند. این روند یک طرف دیگر دارد - ضروری است که در آن زیاده روی نکنید. کتیبه باید متمایز بماند. مخاطب نباید حدس بزند که با چه برندی سروکار دارد. آنها باید آن را به خاطر بسپارند و دفعه بعد آن را تشخیص دهند. 
بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده، 30? مواقع، تجار ترجیح می دهند فقط کتیبه روی آرم سازمان خود را ببینند، 65? - گرافیک و متن. در 5? موارد - آرم به عنوان یک نماد بنا به درخواست مشتری توسعه می یابد. از این رو روند بعدی.
نشان
سادگی به یک نشان نیز گسترش می یابد. این راه حل سال هاست که محبوب بوده و بیشتر در گرافیک شرکت ها استفاده می شود. مینیمالیسم در این راستا نقش زیادی داشت. نشان ها برای مخاطبان قابل دسترس تر شدند و جزئیات بدون تغییر باقی ماندند.
شما در واقع باید درک کنید که نمادها ماهیت نمادین دارند. آنها می توانند ایده برند و نقش ثانویه آن را با توجه به فروش خدمات آن منتقل کنند. اگر به ترجمه کلمه «نماد» از یونانی به روسی بپردازیم، می بینیم که به تزئینات برجسته اشاره دارد. اغلب، نمادهای باشگاه‌ها و دانشگاه‌های ورزشی را می‌بینیم که پر از گرافیک، جزئیات پیچیده و رنگ‌های زیادی هستند.
 
تفاوت بین آرم ها و نشان ها در این است که یک لوگو نیازی به معنای عمیق ندارد زیرا هدف آن قابل تشخیص است. در مورد یک نشان، یک طراح می تواند از یک پالت رنگ بزرگ، تعداد زیادی تصاویر و جزئیات دیگر در آن استفاده کند. همه اینها برای بیان یک معنا لازم است که چرا در وهله اول ایجاد شده است.
 
برخی از محبوب ترین نشان ها عبارتند از:
نایک؛
کوکاکولا؛
سیب؛
پپسی;
مک دونالد.
منبع: https://merehead.com/blog/10-logo-design-trends-2022/